Subject: MJT vastus EVNL'ile 25.03.2024 osas
From: "Signe Viimsalu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Konkurentsiamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Mar 2024 11:38:11 +0200

Tere koostööpartner EVNL!

Lugupeetav pr Schmidt

Tänan Teid olukorra uurimise ja täiendavate selgituste eest.

Kui Teile (ja juhatuse liikmetele?) isiklikult sobib, siis kutsun Teid
käesolevaga endale 25.03 kell 15:00 (või kl 16:00) külla Tatari 39,
Tallinn ruumidesse.

Näost-näkku oleks toredam vestelda.

Palun andke teada, kas Teile sobib.

Lugupidamisega

Signe Viimsalu

667 27 03

juhataja

Maksejõuetuse teenistus

 <https://maksejouetus.konkurentsiamet.ee>
https://maksejouetus.konkurentsiamet.ee

Konkurentsiameti teenindamisel

 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

+372 667 2400

Tatari 39 | 10134 Tallinn | Estonia

-----Original Message-----

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >

Sent: Thursday, March 14, 2024 8:39 AM

To: Konkurentsiamet <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >

Subject: vastus võlanõustajate liidult

*** Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.

Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada. ***

Tervist, hea Signe Viimsalu!

Vastus Teie 11.03 saadetud e-kirjale ja telefonikõnele.

Nagu tõdesime, siis detsembrikuus meie liit Teie e-kirja ei saanud.

Praegusest saatsin ülevaate ja koopiad liidu juhatuse liimetele ning
küsisin, kas nad osaleksid 25.03 kl.15.00 Teams-i koosolekul. Paraku
vastuseid tuli vaid ühelt, kes ei osaleks.

Seega olen valmis osasid võlanõustajaid  ühendavast liidust rääkima
lähemalt mina, mida võib vast ka telefoni teel teha.

EVNL-st olen kirjutanud TAI ajakirjas "Sotsiaaltöö" nr. 3/2023. Muide,
näiteks töötukassas võlanõustamise teenust osutavad valdavalt juristide
liidu inimesed ja võlanõustamist reaalselt toimetavad ka KOV-ide
sotsiaaltöötajad.

Meie liidu soov oleks teie teenistuse esindajat kutsuda oma
üldkoosolekule, mis toimub maikuu alguspoolel Tallinnas. Täpsem kuupäev ja
asukoht täpsustamisel.

Lugupidamisega

Ülle Schmidt, EVNL juhatuse liige

tel. 55 612571

[email-masked] <mailto:[email-masked]>